Klachtenprocedure

  • Home
  • /
  • Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

BTB streeft altijd naar het bieden van diensten van hoge kwaliteit. Desondanks kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over het optreden van BTB en/of haar medewerkers. Daarover kunt u altijd een klacht indienen.

De snelste manier om een oplossing voor uw klacht te vinden is door zelf contact op te nemen met de betrokken medewerker. Ook kunt u contact opnemen met diens leidinggevende. Mocht dit niet leiden tot een oplossing of kiest u liever een andere weg, dan kunt u het beste schriftelijk een klacht indienen via onze klachtenformulier.

BTB zal zich inspannen om deze klacht zo zorgvuldig mogelijk af te handelen en daarmee uw ongenoegen weg te nemen en uw vertrouwen in ons te herstellen.

Vul hieronder het formulier in voor uw klacht.

Contact

Loopkantstraat 2-E
5405 NB Uden
(0413) 368 777
info@btbfireandmedical.nl